понеділок, 1 жовтня 2018 р.

Педагогічні читання «Василь Сухомлинський і сучасність»



Нестримно біжать дні, минають роки...
Здається, зовсім недавно проходили педагогічні читання до 95 -  річчя великого вітчизняного педагога-гуманіста, земляка  і добротворця  В.О. Сухомлинського.
Минуло 5 років, упродовж яких не припинялася робота у закладах освіти району. Проводилися  відкриті уроки, виховні заходи, конкурси за творами В.О. Сухомлинського,  конференції, семінари, вебінари, майстер-класи та інші заходи, під час яких освітяни на високому рівні демонстрували втілення ідей великого педагога в освітній  процес.
Цей рік знаменний для педагогічних колективів нашої держави визначною ювілейною датою –100 річчям  від дня народження одного з найвідоміших вітчизняних педагогів, психолога, дослідника і публіциста, громадського діяча, праця якого набула світового значення - Василя Олександровича Сухомлинського. Його ідеї, науково-методичні розробки, практичний досвід нині втілюються в освітньо-виховних системах європейських країн, Японії, Америки.
Педагогічні ідеї великого Добротворця живуть і розвиваються та знаходять своє втілення у роботі закладів дошкільної та загальної середньої освіти району. 
З метою вшанування пам’яті, педагогічної праці та громадської активності В.О. Сухомлинського, дослідження і творчої трансформації його ідей розвитку, формування, виховання дитини 27 вересня 2018 року  на базі комунального закладу «Петрівське навчально-виховне об’єднання «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – гімназія» відбулися районні педагогічні читання «Василь Сухомлинський і сучасність».
Педагогічні читання розпочалися нетрадиційно -  із флешмоба «Серце віддаю дітям» та презентації районної творчої  виставки робіт педагогів та учнів «Василь Сухомлинський і сучасність» .
Із вступним словом „Спадщина Василя Сухомлинського – невичерпне джерело Нової української школи» виступила завідувач районного методичного кабінету                                       Ошега З.С., яка привітала учасників, наголосила на значимості педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського  у Новій українській школі, актуальності його теоретичних положень  й методичних знахідок щодо формування творчої особистості учнів.
Питання щодо формування у дітей почуття доброти і людяності під час упровадження творчої спадщини В.О.Сухомлинського презентувала  Коробчук О.К., в.о. завідувача  Луганського  ДНЗ.
У ході педагогічних читань Лівак О.Л., завідувач опорного закладу  з питань упровадження педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського,  поділився досвідом роботи щодо актуальності впливу в умовах сьогодення поглядів  В.О.Сухомлинського на творчий розвиток учителя, шляхи піднесення його професійної майстерності.
Коломоєць Т.Г., учитель початкових класів Петрівської ЗШ І ступеня, філії Петрівського НВО «ЗШ І-ІІІ ступенів- гімназія», розкрила  питання щодо впровадження педагогічної спадщини В.О.Сухомлинсько в рамках реалізації Концепції Нова українська школа, розкрила реалізацію педагогіки гуманізму у роботі з педагогічними працівниками, учнями початкових класів та їхніми батьками.
Про актуальні проблеми національно-патріотичного виховання, зокрема  погляд на проблему через творчість В.О.Сухомлинського» висвітлила Канівець О.М., директор Ганнівської ЗШ І-ІІІ ступенів.
Досвід використання педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського в практиці роботи школи з питань  формування екологічної грамотності сучасних школярів презентувала   Дяченко С.Д., вчитель географії Новостародубської ЗШ І-ІІІ ступенів.
Розвиток творчого потенціалу особистості крізь призму спадщини В.О.Сухомлинського висвітлила у виступі   Скворцова О.М., заступник директора з навчально-виховної роботи  Петрівської ЗШ І-ІІІ ступенів.
У ході педагогічних читань, після пленарної частини, працювали предметні секції  на чолі із модераторами:
СЕКЦІЯ 1.«Спадщина Василя Сухомлинського в дошкільній освіті (модератор Сердюк В.Г., методист РМК);
СЕКЦІЯ 2.Модернізація початкової освіти: діалог із В.О.Сухомлинським (модератор: Лубенець Г.І., методист РМК);
СЕКЦІЯ 3. Роль шкільної бібліотеки у розвитку творчої особистості учнів (модератор: Вершок Н.Б., методист РМК);
СЕКЦІЯ 4. Реалізація ідей В.О. Сухомлинського на уроках природничо- математичного циклу( модератор: Оранська І.В., методист РМК);
СЕКЦІЯ 5. Ідеї В.О.Сухомлинського у творчій лабораторії суспільно- гуманітарного циклу (модератор: Горбанець Л.М., методист РМК);
СЕКЦІЯ 6. Сучасне виховання через призму ідей В.О.Сухомлинського (модератор: Швець Т.М., методист РМК);
СЕКЦІЯ 7. Використання спадщини В.О.Сухомлинського в управлінні  сучасним закладом освіти (модератор: Лепська О.П., методист РМК.
У ході секційних засідань педагогічні працівники закладів дошкільної та загальної середньої освіти  ділилися досвідом роботи з питань впровадження ідей В.О.Сухомлинського у практичній діяльності.
Після завершення секційних засідань модератори презентували  проект рекомендацій з питань упровадження педагогічних ідей В.О.Сухомлинського у практику роботи педагогічних працівників.
Педагогічні колективи, які представляли матеріали на творчу виставку, були нагороджені грамотами за зайняте І, ІІ, ІІІ місця  та дипломами  за перемогу у різних  номінаціях..
                       
             
                       
           


Немає коментарів:

Дописати коментар