четвер, 13 вересня 2018 р.

Напрямки педагогічних читань та місце проведення



1.Пленарна частина педагогічних читань   - Петрівське НВО "ЗШ І-ІІІ ступенів- гімназія"

1. Вітальне слово.
Москалець Г.Л., директор комунальної установи «Петрівський РЦОЗО»
2. Спадщина Василя Сухомлинського - невичерпне джерело Нової української школи.
       Ошега З.С., завідувач РМК
3.Формування у дітей почуття доброти і людяності, впроваджуючи творчу спадщину В.О.Сухомлинського.
     Коробчук О.К., в.о. завідувача
      Луганського ДНЗ

4.Трансформація педагогічних ідей В.О.Сухомлинського в Новій українській школі.
Лівак О.Л., завідувач Петрівської ЗШ
І ступеня, філії Петрівського НВО
5.    Впровадження педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського в рамках реалізації Концепції Нова українська школа.
Коломоєць Т.Г., вчитель початкових
класів Петрівської ЗШ І ступеня,
філії Петрівського НВО
6.Національно-патріотичне виховання: погляд на проблему через творчість Василя Сухомлинського.
          Канівець О.М., директор
          Ганнівської ЗШ І-ІІІ ст.
7.Формування екологічної грамотності сучасних школярів в ідеях В.О.Сухомлинського.
            Дяченко С.Д., вчитель географії
           Новостародубської ЗШ І-ІІІ ст.
8.Розвиток творчого потенціалу особистості крізь призму спадщини В.О.Сухомлинського.
       Скворцова О.М., заступник директора                   з НВР Петрівської ЗШ І-ІІІ ст. 

2. Секційні засідання:

Петрівський ДНЗ №1 "Рудана".
1.Спадщина Василя Сухомлинського в дошкільній освіті


Петрівська ЗШ І ступеня, філія Петрівського НВО "ЗШ І-ІІІ ступенів- гімназія"
2.Модернізація початкової освіти: діалог із В.О.Сухомлинським


 Петрівське НВО "ЗШ І-ІІІ ступенів – гімназія", 
3.Роль шкільної бібліотеки у розвитку творчої особистості учнів
4.Реалізація ідей В.О. Сухомлинського на уроках природничо- математичного циклу
5.Ідеї В.О.Сухомлинського у творчій лабораторії суспільно- гуманітарного циклу
6. Сучасне виховання через призму ідей В.О.Сухомлинського.
7.Використання спадщини В.О.Сухомлинського в управлінні  сучасним закладом освіти.

Немає коментарів:

Дописати коментар