ПРОГРАМА



Дата проведення:         
27 вересня 2018 року

Місце проведення педагогічних читань :
Пленарна частина  - КЗ «Петрівське НВО «ЗШ І-ІІІ ступенів- гімназія»;
Секційні засідання -  КЗ «Петрівське НВО «ЗШ І-ІІІ ступенів – гімназія»,  Петрівська ЗШ І ступеня, філія КЗ «Петрівське НВО «ЗШ І-ІІІ ступенів- гімназія», Петрівський ДНЗ №1 «Рудана».

Регламент
Виступи на пленарному засіданні                      - до 7 хв.
Творчі звіти, презентації                                     - до 10 хв.
Порядок роботи
районних педагогічних читань

08:00 - 08:45                    реєстрація учасників
08:45 – 09:00           огляд матеріалів виставки «Василь Сухомлинський і сучасність»
09:00 – 09:15          флешмоб «Серце віддаю дітям»
09:15 – 10:15          пленарне засідання
10:15- 10:30                     перерва
10:30 – 12:00          робота в секціях
12:00 – 12:30          підведення підсумків

                               I.               Флешмоб «Серце віддаю дітям»

                             II.            Пленарне засідання
1. Вітальне слово.
Москалець Г.Л., директор комунальної установи
 «Петрівський РЦОЗО»
2. Спадщина Василя Сухомлинського - невичерпне джерело Нової української школи.
Ошега З.С., завідувач РМК
3.Формування у дітей почуття доброти і людяності, впроваджуючи творчу спадщину В.О.Сухомлинського.
Коробчук О.К., в.о. завідувач
Луганського ДНЗ

4.Трансформація педагогічних ідей В.О.Сухомлинського в Новій українській школі.
Лівак О.Л., завідувач Петрівської ЗШ І ступеня, філії Петрівського НВО
5.    Впровадження педагогічної спадщини В.О.Сухомлинсько в рамках реалізації Концепції Нова українська школа.
Коломоєць Т.Г., вчитель початкових класів Петрівської ЗШ І ступеня,
філії Петрівського НВО
6.Національно-патріотичне виховання: погляд на проблему через творчість Василя Сухомлинського.
Канівець О.М., директор
Ганнівської ЗШ І-ІІІ ст.
7.Формування екологічної грамотності сучасних школярів в ідеях В.О.Сухомлинського.
Дяченко С.Д., вчитель географії
Новостародубської ЗШ І-ІІІ ст.
8.Розвиток творчого потенціалу особистості крізь призму спадщини В.О.Сухомлинського.
Скворцова О.М., заступник      
директора з НВР
Петрівської ЗШ І-ІІІ ст.

                               I.               Робота в секціях

Модератор: Лепська О.П., методист РМК

         1.Школа успіху: ідеї В.Сухомлинського через призму Нової української
         школи.
Гнатюк Л.Г., заступник директора з НВР Петрівської ЗШ І-ІІІ ст.
         2. Впровадження педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського в практиці
         роботи Петрівського НВО.
                                                        Чирва І.М., заступник директора з НВР
                                   Петрівського НВО
3.    Фрагмент заняття творчої лабораторії заступників директорів з  навчально-виховної роботи.
                                   Пустовойтенко Р.М.,
                                   заступник директора з НВР
         Новостародубської ЗШ І-ІІІ ст.
4.Фрагмент семінарського заняття «Управління якістю освіти – пріоритетний напрям керівника школи».
Гришаєва О.В.,заступник директора з НВР
                                   Ганнівської ЗШ І-ІІІ ст.
         5.Воркшоп «Директор школи як лідер змін через призму ідей
         В.О.Сухомлинського.
                                                   Погорєла Т.М., заступник завідувача 
                                                   з НВР Володимирівської  ЗШ І-ІІ ст.,
                                                   філії Ганнівської  ЗШ І-ІІІ ст.

Модератор: Сердюк В.Г., методист РМК

1.    Впровадження педагогічних ідей В.О.Сухомлинського в практику роботи закладів дошкільної освіти району.
Сердюк В.Г., методист РМК
2.    Формування екологічної компетентності дошкільників у природничо-екологічному середовищі.
Бабенко Т.І., вихователь
Петрівського ДНЗ «Сонечко»
3.    Відеоролик: «Драматизація оповідання В.О.Сухомлинського «Ранок на пасіці»
Алієва Т.М., Кулибаба Р.М., вихователі Новостародубського ДНЗ №1 «Дзвіночок»
4.    Майстер - клас «Використання фланелеграфічного скрайбінгу в ході ознайомлення з казками В.О.Сухомлинського».
Мар’янова Н.П., вихователь
Іванівського ДНЗ «Мрія»
5.    Лепбук як форма спільної діяльності дорослих і дітей. Презентація інтерактивної тематичної теки (Лепбук «Педагогічна спадщина В.О.Сухомлинського»).
Стець Ю.В., вихователь-методист
Петрівського ДНЗ №1 «Рудана»
6.    Майстер - клас «Виготовлення лепбука».
Шрам Р.В., вихователь
Володимирівського ДНЗ «Малятко»

Модератор: Лубенець Г.І., методист РМК

1.    Методична кав’ярня «Ідеї В.О. Сухомлинського в контексті проблем модернізації сучасної початкової освіти».
Баканьова С.В., вчитель початкових класів Червонокостянтинівської ЗШ І-ІІІ ст.
2.    Майстер-клас «Застосування казок В.О. Сухомлинського в навчанні дітей: від Сухомлинського до сьогодення».
Кращенко О.В., вчитель початкових класів
Володимирівської ЗШ І-ІІ ст., філія
Ганнівської ЗШ І-ІІІ ст.
3.Практичне заняття: створення цифрової книги у сервісі Storyjumper «Ілюстрації до казок В.О. Сухомлинського».
Воронцова Л.В., вчитель 
початкових класів
Петрівської ЗШ І ст., філія 
Петрівського НВО
4.Використання диференційованих завдань в умовах інклюзивного класу на засадах В.О.Сухомлинського.
Мовчан Л.В., вчитель початкових 
класів Володимирівської ЗШ І-ІІ ст.,
філії Ганнівської ЗШ І-ІІІ ст.
5.Реалізація ідей В.Сухомлинського у формуванні системи патріотичного виховання в учнів початкових класів.
Крамаренко В.В., вчитель початкових класів
Ганнівської ЗШ І-ІІІ ст.
6.Педагогічна майстерність вчителя в контексті педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського в умовах Нової української школи.
Спичка Н.В., вчитель початкових класів
Чечеліївської ЗШ І-ІІІ ст., філії Новостародубської ЗШ І-ІІІ ст.

Модератор: Вершок Н.Б., методист РМК
          1.Впровадження творчої спадщини В.О.Сухомлинського в 
          роботі бібліотеки.
Узлова Л.Д., бібліотекар
Новостародубської ЗШ І-ІІІ ст.
2.Людина починається з добра.
Верхогляд Г.А., бібліотекар
Балахівської ЗШ І-ІІ ст., філії Новостародубської ЗШ І-ІІІ ст.
Голубова Ю.В., бібліотекар
Луганської ЗШ І-ІІІ ст.
3.Творче використання спадщини В.О.Сухомлинського в роботі бібліотеки.
Курочкіна Т.І., бібліотекар
Чечеліївської ЗШ І-ІІІ ст., філії Новостародубської ЗШ І-ІІІ ст.
4.Формування активної читацької діяльності за педагогічною спадщиною В.О.Сухомлинського.
Гришаєва Л.В., бібліотекар
Ганнівської ЗШ І-ІІІ ст.
5.Презентація заходу «Казки школи під голубим небом».
Рубан В.І., бібліотекар
Петрівського НВО
6.З досвіду роботи «Великому педагогу 100».
Щербак В.В., бібліотекар
Богданівської ЗШ І-ІІ ст.,
філії Петрівського НВО
7.    Педагогічні ідеї В.О.Сухомлинського в житті школи.
Коробка Т.Б., бібліотекар
Петрівської ЗШ І ст..
філії Петрівського НВО
8.    Василь Сухомлинський у діалозі з сучасністю.
Чеча М.О., бібліотекар
Ганнівської ЗШ І-ІІІ ст.

Модератор: Оранська І.В., методист РМК

1.    Упровадження провідних ідей В.О.Сухомлинського щодо педагогіки партнерства і компетентнісного підходу в практиці роботи вчителя фізики Нової української школи.
Позивай О.А., вчитель фізики, завідувач Чечеліївської ЗШ І-ІІІ ступенів, філії Новостародубської ЗШ І-ІІІ ст.
2.Організація проблемного навчання на уроках фізики.
Оранський О.В., вчитель фізики
Петрівського НВО
3.    Ідеї В.О.Сухомлинського на уроках природничо-математичних дисциплін у сучасній школі.
Коваленкова С.М., вчитель фізики
Ганнівської ЗШ І-ІІІ ст.
4.    Через простір і час: роботи в сучасній освіті.
Чудний О.В., вчитель фізики
Петрівської ЗШ І-ІІІ ст.
Активізація ідей В.О.Сухомлинського на уроках географії.
Дяченко С.Д., вчитель географії Новостародубської ЗШ І-ІІІ ст.
5.    Науково-дослідницька робота учнів через призму ідей В.О.Сухомлинського.
Тимченко Н.П., керівник гуртка
«Жайворонок»
6.    Організація уроків мислення на природі.
Ваніна Н.І., вчитель біології і географії Петрівського НВО
Полтавець В.І., вчитель біології
Петрівського НВО
7.    Використання спадщини Василя Сухомлинського на уроках географії та в позаурочний час.
Осадченко Н.М., вчитель географії
Ганнівської ЗШ І-ІІІ ст.

Модератор: Горбанець Л.М., методист РМК
1.    Застосування педагогічних поглядів В.О.Сухомлинського на уроках української мови та літератури.
Чудна Л.І., вчитель української мови та літератури Балахівської ЗШ І-ІІ ст., філії Новостародубської ЗШ І-ІІІ ст.
2.    Цитатний калейдоскоп висловів В. Сухомлинського "Бути живою гілкою України"
Копань Г.В., вчитель зарубіжної літератури
Луганської ЗШ І-ІІІ ст.

3.    Працюємо та  вчимо за В.О.Сухомлинським.
Теренюк Т.Б., вчитель української мови та літератури Петрівської ЗШ І-ІІІ ст.
4.    Використання ідей В. О. Сухомлинського на уроках словесності як засіб формування творчої особистості.
Міщенко Т.С., вчитель української мови та літератури Чечеліївської ЗШ І-ІІІ ст., філії Новостародубської ЗШ І-ІІІ ст.

Модератор: Швець Т.М., методист РМК

1.    Звіт роботи творчої групи класних керівників з проблеми «Формування, становлення та розвиток  духовно-морального світу особистості дитини на основі реалізації педагогічних ідей В.Сухомлинського та використання інноваційних технологій». Практичний показ фрагментів уроків доброти, милосердя, щастя.
Члени творчої групи:
Галушко І.В., Хортюк С.М., Жигунова А.С., вчителі Петрівського НВО; Мосієнко Т.В., вчитель Новостародубської ЗШ І-ІІІ ступенів;
Рябошапка Ю.В., вчитель
Володимирівської ЗШ І-ІІ ст;
Капустинська Т.В., вчитель Петрівської ЗШ І ст.
2.    Природа - величезної ваги виховний фактор, що накладає свій відбиток на весь характер педагогічного процесу
Волошина А.І., учитель біології Чечеліївської ЗШ І-ІІІ ступенів, філії Новостародубської ЗШ І-ІІІ ст.
3.    Використання можливостей  спілкування, взаємодії та співпраці між учителем, учнем і батьками як запорука  розвитку нової педагогічної етики. Майстер-клас «Спільна справа – об’єднання інтересів – формування довіри».
Швець О.О., вчитель хімії  
Петрівського НВО

                             II.            Підсумки роботи районних педагогічних читань. Прийняття рекомендацій.
Ошега З.С, завідувач районного
методичного кабінету 

Немає коментарів:

Дописати коментар