Дата проведення:
27 вересня 2018 року
Місце проведення
педагогічних читань :
Пленарна частина - КЗ «Петрівське НВО «ЗШ І-ІІІ
ступенів- гімназія»;
Секційні засідання - КЗ «Петрівське НВО «ЗШ І-ІІІ ступенів –
гімназія», Петрівська ЗШ І ступеня,
філія КЗ «Петрівське НВО «ЗШ І-ІІІ ступенів- гімназія», Петрівський ДНЗ №1
«Рудана».
Регламент
Виступи на пленарному засіданні -
до 7 хв.
Творчі звіти, презентації -
до 10 хв.
Порядок роботи
районних
педагогічних читань
08:00 - 08:45 реєстрація
учасників
08:45 – 09:00 огляд
матеріалів виставки «Василь Сухомлинський і сучасність»
09:00 – 09:15 флешмоб «Серце
віддаю дітям»
09:15 – 10:15 пленарне
засідання
10:15- 10:30 перерва
10:30 – 12:00 робота в
секціях
12:00 – 12:30 підведення
підсумків
I.
Флешмоб «Серце віддаю дітям»
II.
Пленарне засідання
1. Вітальне слово.
Москалець Г.Л., директор
комунальної установи
«Петрівський РЦОЗО»
2. Спадщина Василя
Сухомлинського - невичерпне джерело Нової української школи.
Ошега З.С., завідувач РМК
3.Формування у
дітей почуття доброти і людяності, впроваджуючи творчу спадщину
В.О.Сухомлинського.
Коробчук О.К., в.о. завідувач
Луганського ДНЗ
4.Трансформація
педагогічних ідей В.О.Сухомлинського в Новій українській школі.
Лівак О.Л., завідувач
Петрівської ЗШ І ступеня, філії Петрівського НВО
5. Впровадження педагогічної спадщини В.О.Сухомлинсько в рамках реалізації
Концепції Нова українська школа.
Коломоєць Т.Г., вчитель початкових
класів Петрівської ЗШ І ступеня,
філії Петрівського
НВО
6.Національно-патріотичне
виховання: погляд на проблему через творчість Василя Сухомлинського.
Канівець О.М., директор
Ганнівської ЗШ І-ІІІ ст.
7.Формування
екологічної грамотності сучасних школярів в ідеях В.О.Сухомлинського.
Дяченко С.Д., вчитель географії
Новостародубської ЗШ І-ІІІ ст.
8.Розвиток творчого
потенціалу особистості крізь призму спадщини В.О.Сухомлинського.
Скворцова О.М., заступник
директора з НВР
Петрівської ЗШ І-ІІІ ст.
I.
Робота в секціях
Модератор: Лепська О.П., методист РМК
1.Школа успіху: ідеї
В.Сухомлинського через призму Нової української
школи.
Гнатюк Л.Г., заступник директора з НВР Петрівської ЗШ І-ІІІ ст.
2. Впровадження педагогічної
спадщини В.О.Сухомлинського в практиці
роботи Петрівського НВО.
Чирва І.М., заступник директора з НВР
Петрівського НВО
3.
Фрагмент заняття творчої лабораторії заступників
директорів з навчально-виховної роботи.
Пустовойтенко
Р.М.,
заступник директора з НВР
Новостародубської
ЗШ І-ІІІ ст.
4.Фрагмент семінарського заняття «Управління якістю освіти – пріоритетний
напрям керівника школи».
Гришаєва О.В.,заступник директора з НВР
Ганнівської ЗШ І-ІІІ ст.
5.Воркшоп «Директор школи як
лідер змін через призму ідей
В.О.Сухомлинського.
Погорєла Т.М., заступник завідувача
з НВР Володимирівської ЗШ І-ІІ ст.,
філії Ганнівської ЗШ І-ІІІ ст.
Модератор: Сердюк В.Г., методист РМК
1. Впровадження педагогічних ідей В.О.Сухомлинського в практику роботи
закладів дошкільної освіти району.
Сердюк В.Г., методист РМК
2. Формування екологічної компетентності дошкільників у
природничо-екологічному середовищі.
Бабенко Т.І., вихователь
Петрівського ДНЗ
«Сонечко»
3. Відеоролик: «Драматизація оповідання В.О.Сухомлинського «Ранок на пасіці»
Алієва Т.М., Кулибаба Р.М., вихователі Новостародубського ДНЗ №1 «Дзвіночок»
4. Майстер - клас «Використання фланелеграфічного скрайбінгу в ході
ознайомлення з казками В.О.Сухомлинського».
Мар’янова Н.П., вихователь
Іванівського ДНЗ «Мрія»
5. Лепбук як форма спільної діяльності дорослих і дітей. Презентація
інтерактивної тематичної теки (Лепбук «Педагогічна спадщина
В.О.Сухомлинського»).
Стець Ю.В., вихователь-методист
Петрівського ДНЗ №1 «Рудана»
6. Майстер - клас «Виготовлення лепбука».
Шрам Р.В., вихователь
Володимирівського ДНЗ «Малятко»
Модератор: Лубенець Г.І., методист РМК
1. Методична кав’ярня «Ідеї В.О. Сухомлинського в контексті проблем
модернізації сучасної початкової освіти».
Баканьова С.В., вчитель початкових
класів Червонокостянтинівської ЗШ І-ІІІ ст.
2. Майстер-клас «Застосування казок В.О. Сухомлинського в навчанні дітей: від
Сухомлинського до сьогодення».
Кращенко О.В., вчитель початкових класів
Володимирівської ЗШ І-ІІ ст., філія
Ганнівської ЗШ І-ІІІ ст.
3.Практичне
заняття: створення цифрової книги у сервісі Storyjumper «Ілюстрації до казок В.О. Сухомлинського».
Воронцова Л.В., вчитель
початкових класів
Петрівської ЗШ І ст., філія
Петрівського НВО
4.Використання
диференційованих завдань в умовах інклюзивного класу на засадах
В.О.Сухомлинського.
Мовчан Л.В., вчитель початкових
класів Володимирівської ЗШ І-ІІ ст.,
філії Ганнівської ЗШ І-ІІІ ст.
5.Реалізація ідей
В.Сухомлинського у формуванні системи патріотичного виховання в учнів
початкових класів.
Крамаренко В.В., вчитель початкових
класів
Ганнівської ЗШ
І-ІІІ ст.
6.Педагогічна майстерність вчителя в контексті педагогічної спадщини
В.О.Сухомлинського в умовах Нової української школи.
Спичка Н.В., вчитель початкових класів
Чечеліївської ЗШ І-ІІІ ст., філії Новостародубської ЗШ І-ІІІ ст.
Модератор: Вершок Н.Б., методист РМК
1.Впровадження
творчої спадщини В.О.Сухомлинського в
роботі бібліотеки.
Узлова Л.Д., бібліотекар
Новостародубської ЗШ І-ІІІ ст.
2.Людина починається з добра.
Верхогляд Г.А., бібліотекар
Балахівської ЗШ
І-ІІ ст., філії Новостародубської ЗШ І-ІІІ ст.
Голубова Ю.В., бібліотекар
Луганської ЗШ І-ІІІ ст.
3.Творче
використання спадщини В.О.Сухомлинського в роботі бібліотеки.
Курочкіна Т.І., бібліотекар
Чечеліївської ЗШ
І-ІІІ ст., філії Новостародубської ЗШ І-ІІІ ст.
4.Формування
активної читацької діяльності за педагогічною спадщиною В.О.Сухомлинського.
Гришаєва Л.В., бібліотекар
Ганнівської ЗШ І-ІІІ ст.
5.Презентація заходу «Казки школи під голубим небом».
Рубан В.І., бібліотекар
Петрівського НВО
6.З досвіду роботи «Великому педагогу 100».
Щербак В.В., бібліотекар
Богданівської ЗШ І-ІІ ст.,
філії Петрівського НВО
7. Педагогічні ідеї В.О.Сухомлинського в житті школи.
Коробка Т.Б., бібліотекар
Петрівської ЗШ І ст..
філії Петрівського НВО
8. Василь Сухомлинський у діалозі з сучасністю.
Чеча М.О., бібліотекар
Ганнівської ЗШ І-ІІІ ст.
Модератор: Оранська І.В., методист РМК
1. Упровадження провідних ідей В.О.Сухомлинського щодо педагогіки партнерства
і компетентнісного підходу в практиці роботи вчителя фізики Нової української
школи.
Позивай О.А., вчитель фізики,
завідувач Чечеліївської ЗШ І-ІІІ ступенів, філії Новостародубської ЗШ І-ІІІ ст.
2.Організація проблемного навчання на уроках фізики.
Оранський О.В., вчитель фізики
Петрівського НВО
3. Ідеї В.О.Сухомлинського на уроках природничо-математичних дисциплін у
сучасній школі.
Коваленкова С.М., вчитель фізики
Ганнівської ЗШ І-ІІІ ст.
4. Через простір і час: роботи в сучасній освіті.
Чудний О.В., вчитель фізики
Петрівської ЗШ І-ІІІ ст.
Активізація ідей
В.О.Сухомлинського на уроках географії.
Дяченко С.Д., вчитель географії
Новостародубської ЗШ І-ІІІ ст.
5. Науково-дослідницька робота учнів через призму ідей В.О.Сухомлинського.
Тимченко Н.П., керівник гуртка
«Жайворонок»
6. Організація уроків мислення на природі.
Ваніна Н.І., вчитель біології і
географії Петрівського НВО
Полтавець В.І., вчитель біології
Петрівського НВО
7. Використання спадщини Василя Сухомлинського на уроках географії та в
позаурочний час.
Осадченко Н.М., вчитель географії
Ганнівської ЗШ І-ІІІ ст.
Модератор: Горбанець Л.М., методист РМК
1. Застосування педагогічних поглядів В.О.Сухомлинського на уроках української
мови та літератури.
Чудна Л.І., вчитель української
мови та літератури Балахівської ЗШ І-ІІ ст., філії Новостародубської ЗШ І-ІІІ
ст.
2. Цитатний калейдоскоп висловів В. Сухомлинського "Бути живою гілкою
України"
Копань Г.В., вчитель зарубіжної літератури
Луганської ЗШ І-ІІІ ст.
3. Працюємо та вчимо за В.О.Сухомлинським.
Теренюк Т.Б., вчитель української
мови та літератури Петрівської ЗШ І-ІІІ ст.
4. Використання ідей В. О. Сухомлинського на уроках словесності як засіб
формування творчої особистості.
Міщенко Т.С., вчитель української мови та літератури Чечеліївської ЗШ І-ІІІ ст., філії
Новостародубської ЗШ І-ІІІ ст.
Модератор: Швець Т.М., методист РМК
1.
Звіт роботи творчої
групи класних керівників з проблеми «Формування, становлення та розвиток духовно-морального світу особистості дитини
на основі реалізації педагогічних ідей В.Сухомлинського та використання інноваційних
технологій». Практичний показ фрагментів уроків доброти, милосердя, щастя.
Члени творчої групи:
Галушко І.В., Хортюк С.М., Жигунова А.С., вчителі Петрівського НВО; Мосієнко Т.В., вчитель Новостародубської ЗШ І-ІІІ ступенів;
Рябошапка Ю.В., вчитель
Володимирівської ЗШ І-ІІ
ст;
Капустинська Т.В., вчитель Петрівської ЗШ І ст.
2.
Природа -
величезної ваги виховний фактор, що накладає свій відбиток на весь характер
педагогічного процесу
Волошина А.І., учитель біології Чечеліївської ЗШ І-ІІІ ступенів, філії
Новостародубської ЗШ І-ІІІ ст.
3. Використання можливостей
спілкування, взаємодії та співпраці між учителем, учнем і батьками як
запорука розвитку нової педагогічної
етики. Майстер-клас «Спільна справа – об’єднання інтересів – формування
довіри».
Швець О.О., вчитель хімії
Петрівського НВО
II.
Підсумки роботи районних педагогічних читань. Прийняття
рекомендацій.
Ошега З.С, завідувач
районного
методичного
кабінету
Немає коментарів:
Дописати коментар